niedziela, 7 lipca 2013

Sorbet melonowo- miętowy

Coś na ochłodę w te upalne dni :). Melon + mięta to naturalnie orzeźwiające produkty, a razem tworzą prawdziwą ulgę w tych gorących dniach. Foremki nabyłam za całe 4 zł w jednej z drogerii ;).


Składniki:

- 1 kg melon
- 1/2 szklanki mięty
- 1/4 szklanki soku z cytryny
- odrobina syropu z agawy ( ilość zależy od was- ja dodałam dosłownie kilka kropel)


Sposób przygotowania:

1. Melon kroimy, usuwamy miąższ i łyżką (ja mam taką do robienia kulek) wydrążamy owoc.
2. Mięte myjemy i razem z melonem miksujemy.
3. Do mieszanki dodajemy sok z cytryny i ewentualnie odrobinę syropu z agawy.
4. Wlewamy miksturę do specjalnych foremek i zostawiamy w zamrażalniku przez przynajmniej 4 godziny.
5. Wcinamy i cieszymy się domowym sorbetem :) .



Smacznego!Zapraszamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz